divendres, 19 d’abril del 2013

Ens hem traslladat!!!

Eens hem treslledat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ens hem unit a musica new
la nova adreça és:musicaxtrem.com

HUS ESPEREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dijous, 18 d’abril del 2013

Canço setmana

tot i que no hem fet votacio previa els que fem el blog hem dicidit que la canço de la setmana és................................................ EL BAILE DE L'ANGUILA





divendres, 5 d’abril del 2013

votació setmana

good time:1
enei emenie. 2
kiss you:0
fil de llum:1

mirant els resultats la guanyadora és.................................. ennie emenie.