Eens hem treslledat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ens hem unit a musica new
la nova adreça és:musicaxtrem.com
HUS ESPEREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
divendres, 19 d’abril del 2013
dijous, 18 d’abril del 2013
Canço setmana
tot i que no hem fet votacio previa els que fem el blog hem dicidit que la canço de la setmana és................................................ EL BAILE DE L'ANGUILA
divendres, 5 d’abril del 2013
votació setmana
good time:1
enei emenie. 2
kiss you:0
fil de llum:1
mirant els resultats la guanyadora és.................................. ennie emenie.
enei emenie. 2
kiss you:0
fil de llum:1
mirant els resultats la guanyadora és.................................. ennie emenie.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)