musica pop




aqui hus mostrarem cannçons marxosas pero no de dj
si aquestes cançons hus a agradat la vostre radiò és flaixbac




                              señorita:





                              one day:



                       one more night:



                      Skyfall:






enie mennie:












                                                                                     beauty and a beat   Estrena
             






               




                           scream and shout


 








                                                               



                              last night                                                    
                                                     
                                  auryn:



                               kiss you:


                            TURN UP THE MUSIC:


                               THE THE RERE:




                           BARA BARA BERE BERE:


                      Die young:


                                 good feling:





                         Love is easy:



                 LOCKED OUT OF HEAVEN:


               Live while we're young:



                        CALL MY MAYME:






                              WHISTLE REMIX:


           I NEVER GOINT TOGETTHER:


                 What makes you beautiful:




don't stop the party:
DIAMONS:
 
I cry:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada