divendres, 19 d’abril del 2013

Ens hem traslladat!!!

Eens hem treslledat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ens hem unit a musica new
la nova adreça és:musicaxtrem.com

HUS ESPEREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dijous, 18 d’abril del 2013

Canço setmana

tot i que no hem fet votacio previa els que fem el blog hem dicidit que la canço de la setmana és................................................ EL BAILE DE L'ANGUILA





divendres, 5 d’abril del 2013

votació setmana

good time:1
enei emenie. 2
kiss you:0
fil de llum:1

mirant els resultats la guanyadora és.................................. ennie emenie.





dissabte, 16 de març del 2013

Votació setmana

Com cada setmana he fet votacions de la millor caço de la setmana aquests han sigut els resultats:
-Turn up the music -0
-Y cry-1
-My name is Skrillex-3
-What makes on  beautifiul-0
-Don't up my game-0
La CANÇO GUANYADORA  HA SIGUT:MY NAME IS SKRILLEX AQUI LA TENNIU:

dijous, 7 de març del 2013

Canço setmana

Com cada setmana vam fer unes votacions per la milllor canço de la setmana
Aquests van ser els resultats.:
-My name is Skrillex-1
-Don't up my game-1
-Scream and shout-7
-Don't worry child-1
-Kis you-0
veien els resultats la canço guanyadora és:
SCREAM AND SHOUT   I SI LA VULEU ESCOLTA AQUI LA TENIU:
                                    

dilluns, 4 de març del 2013

CANÇO SETMANA

Fa poc temps vam posar u na enquesta per la canço de la setmana i els resultats van ser aquests:
-call me maybe: 6 vots
-gamnam style: 4 vots
-live while we're young: 8 vots
-call me spaceme: 5 vots
-we are never ever getting back together: 4 vots

Veien aquests resultats la canço de la setmana és:
live while  we're young dels one direction

I SI LA VOLEU ESCOLTAR AQUI LA TENIU:


dijous, 28 de febrer del 2013

Gracies

Gracies a tots gracies a vosaltres ja tenim mil visites de vritat moltes gracies i ara a intentar arrivar a 2.000