Com cada setmana he fet votacions de la millor caço de la setmana aquests han sigut els resultats:
-Turn up the music -0
-Y cry-1
-My name is Skrillex-3
-What makes on beautifiul-0
-Don't up my game-0
La CANÇO GUANYADORA HA SIGUT:MY NAME IS SKRILLEX AQUI LA TENNIU:
Com cada setmana vam fer unes votacions per la milllor canço de la setmana
Aquests van ser els resultats.:
-My name is Skrillex-1
-Don't up my game-1
-Scream and shout-7
-Don't worry child-1
-Kis you-0
veien els resultats la canço guanyadora és: SCREAM AND SHOUT I SI LA VULEU ESCOLTA AQUI LA TENIU:
Fa poc temps vam posar u na enquesta per la canço de la setmana i els resultats van ser aquests:
-call me maybe: 6 vots
-gamnam style: 4 vots
-live while we're young: 8 vots -call me spaceme: 5 vots -we are never ever getting back together: 4 vots Veien aquests resultats la canço de la setmana és: live while we're young dels one direction I SI LA VOLEU ESCOLTAR AQUI LA TENIU: