Com cada setmana vam fer unes votacions per la milllor canço de la setmana
Aquests van ser els resultats.:
-My name is Skrillex-1
-Don't up my game-1
-Scream and shout-7
-Don't worry child-1
-Kis you-0
veien els resultats la canço guanyadora és: SCREAM AND SHOUT I SI LA VULEU ESCOLTA AQUI LA TENIU:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada