Com cada setmana he fet votacions de la millor caço de la setmana aquests han sigut els resultats:
-Turn up the music -0
-Y cry-1
-My name is Skrillex-3
-What makes on beautifiul-0
-Don't up my game-0
La CANÇO GUANYADORA HA SIGUT:MY NAME IS SKRILLEX AQUI LA TENNIU:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada